Maciej Woropaj

Maciej Woropaj

Trener, coach, mediator, konsultant

Izabela Woropaj

Izabela Woropaj

Logoterapeutka, trenerka, edukatorka, warsztatowiec, pedagog

Jestem Logoterapeutką, posiadam certyfikat Polskiego Towarzystwa Logoterapii i Noo-Psychosomatyki, akredytowanego przez Viktor Frankl Institute Vienna. Ukończyłam też Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Instytucie Edukacji i Terapii w Poznaniu. Wykształcenie wyższe zdobyłam w zakresie zarządzania oraz pedagogiki. Od 2006 r. jestem związana czynnie z oświatą jako nauczyciel w jednym z łódzkich liceów. Pracowałam też zawodowo w jednym z największych w Polsce ośrodków duszpasterskich dla nastoletniej młodzieży, gdzie prowadziłam spotkania, eventy i programy rozwojowe oraz profilaktyczne. Współpracowałam z Archidiecezją Łódzką przy organizacji i opracowaniu programu dorocznego eventu pn. "Arena Młodych", który w łódzkiej Atlas Arenie gromadzi kilkanaście tysięcy nastolatków. Posiadam wiele ukończonych kursów i szkoleń potwierdzających wysokie kompetencje wychowawcze, pedagogiczne i trenerskie m.in. Matrik Professional Management Trainter – Management Training Tools i Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji - ORE. Specjalizuję się w prowadzeniu warsztatów opartych o szeroki wachlarz narzędzi szkoleniowych oraz proces grupowy. Moją pasją jest praca z młodzieżą i praca z ciałem. Jestem m.in. instruktorem Zumba Fitness i tańców w kręgu. Jestem współzałożycielką i prezesem fundacji "Aby nikt nie zginął".
Wojciech Pabjańczyk

Wojciech Pabjańczyk

Lekarz specjalista psychiatra, psycholog społeczny, trener szkoleń

Jestem lekarzem specjalistą z zakresu psychiatrii, psychologiem społecznym, ekspertem komunikacji medycznej, mówcą i trenerem szkoleń. Ukończyłem Uniwersytet Medyczny w Łodzi oraz Uniwersytet SWPS, a także szereg kursów i szkoleń. Na co dzień pracuję w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Zgierzu oraz prowadzę własną praktykę lekarską. Pomimo, iż na moją codzienność zawodową składa się indywidualna praca z pacjentem, badania stanu psychicznego, wybór odpowiednich postępowań farmakoterapeutycznych i innych, to bardzo istotna jest dla mnie także profilaktyka zdrowia psychicznego i psychoedukacja. Właśnie z tego doświadczenia oraz z mojej osobistej energii i wyznawanych wartości zrodził się pomysł, aby swoje wiedzę i doświadczenie wykorzystywać także jako szkoleniowiec. W pracy fascynuje mnie moc sposobów myślenia i komunikacji prowadzonej z drugim człowiekiem, dlatego wyspecjalizowałem się w komunikacji medycznej, czerpiąc z ducha Dialogu Motywującego, Racjonalnej Terapii Zachowania, terapii poznawczo-behawioralnej trzeciej fali. Interesuje mnie psychologia przywództwa. Znam także szereg aspektów związanych z zarządzaniem podmiotami medycznymi i systemem ochrony zdrowia, specyfikę pracy w tych obszarach, a jako Przewodniczący Oddziału Terenowego oraz Wiceprzewodniczący Regionu Łódzkiego Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Lekarzy zdobywam bogate doświadczenie związane z negocjacjami, zarządzaniem zasobami ludzkimi i relacjami pracowniczymi.
Anna Kobylińska

Anna Kobylińska

Terapeutka integratywna i trenerka

Jestem terapeutką intergratywną i trenerką. Uczestniczyłam w wielu stażach i warsztatach terapeutycznych doskonalących umiejętności interpersonalne oraz intrapsychiczne. Moje pierwotne wykształcenie to mgr socjologii (Uniwersytet Zielonogórski) Ukończyłam też marketing na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jestem pasjonatką słowa i melomanką ciszy, osobą ciekawą procesów zespołowych i miłośniczką człowieka. Uwielbiam wielką wodę i góry, aktywność i duchowość, paradoksy i codzienną prozę życia, różnice oraz to co łączy i buduje. Jestem też przewodniczką po Bałkanach. Za tymi upodobaniami idzie wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz pozazawodowe wybory. Od ponad 20 lat zaangażowana jestem w lokalne życie społeczne jako organizator różnego rodzaju wydarzeń, członek Europejskiego Centrum Wolontariatu, animatorka społecznych programów ekologicznych i senioralnych. Jako wolontariuszka angażuję się także w działalność pomocową m.in. na terenie Kamerunu oraz Bośni i Hercegowiny. Tam gdzie świat wstawia „ALBO” ja uparcie szukam „I”. Dokonuję takich wyborów, które pozwalają mi żyć w zgodzie z samą sobą, drugim człowiekiem i światem.
Diana Kubicz

Diana Kubicz

Terapeutka, trenerka, psycholożka, konsultant

Ukończyłam psychologię w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Opolskiego oraz Szkołę Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK w Krakowie. Nieprzerwanie rozwijam narzędzia pracy. Studiowałam pracę z ciałem w Lizbonie w C.E.M. oraz w Centrum w Ruchu w Warszawie. Obecnie uczę się Terapii tańcem i ruchem w Instytucie DMT w Warszawie. Prowadzę zajęcia pracy z ciałem w szkole coachingu we Wrocławiu. Jest członkinią Centrum w Zgodzie założonego przez Profesor Alicję Senejko, zrzeszającego osoby pracujące z traumą. Od 2008 roku wspomagam rozwój pracowników szkoląc w zakresie umiejętności psychospołecznych i  rozwijania kreatywności, z zakresu umiejętności interpersonalnych, prowadzę treningi asertywności, treningi twórczego rozwiązywania problemów, radzenia sobie ze stresem. Ma doświadczenie w projektach rekrutacyjnych i wspierających pracodawców w budowaniu i zarządzaniu zespołem. Facylitowałam też międzykulturowe projekty wymiany doświadczeń, pracując w wielokulturowych zespołach m.in. w Portugalii, Czechach, Irlandii  i Niemczech. Chcę dzielić się swoim doświadczeniem. Jestem autorką projektów integracyjnych i aktywizujących, które angażują różne podmioty rynku pracy. Moją pasją jest wypracowywanie porozumienia i szukanie efektywnych dróg rozwoju. Bliska jest mi problematyka społeczna i równościowa. Ponadto mam bogate doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z niepełnosprawnością.
Marta Kardas

Marta Kardas

Trenerka, konsultantka, psychoterapeutka, ekspert HR

Od 2005 r. wspieram firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, szkolę w zakresie działań HR i wspieram osoby w poszukiwaniu pracy. Jestem konsultantem narzędzia diagnostycznego Facet5, które ma na celu określić mocne strony w zakresie pięciu aspektów osobowości. Dodatkowo prowadzę działalność psychoterapeutyczną, aby wspierać osoby będące w kryzysie i nie radzące sobie z aktualną sytuacją. Karierę zawodową rozpoczęłam jako konsultant – psycholog, gdzie prowadziłam rekrutacje w wieloetapowych procesach na różne stanowiska, a następnie jako specjalista ds. personalnych byłam  odpowiedzialna za część twardą i miękką HR. W 2013 roku związałam się zawodowo z międzynarodową firmą zajmującą się sprzedażą aparatów słuchowych, będącą liderem na rynku światowym. Rozbudowałam tam strukturę firmy od kilkunastu do 150 pracowników. Stworzyłam i wdrożyłam procesy związane z oceną okresową, systemem wynagrodzeń i benefitów oraz zbudowałam system opisów stanowisk pracy i ich wartościowania. Byłam odpowiedzialna za implementację projektów korporacyjnych, w tym rebranding marki pracodawcy oraz system wartości. W 2019 roku, jako dyrektor działu personalnego dołączyłam do ogólnopolskiej firmy oświatowo – edukacyjnej, gdzie odpowiadałam za optymalizację procesów HR, realizację budżetu personalnego, wsparcie kadry managerskiej na różnych szczeblach struktury i zarządzanie zespołem pracowników.
Hiroki Nukui

Hiroki Nukui

Trener, wykładowca akademicki Kaizen i Wielokulturowości, konsultant, menedżer w japońskiej korporacji

Pochodzę z Japonii, z Tokio, a poza swoją ojczyzną mieszkam od 1995 r. Od 2000 r. mieszkam i pracuję w Polsce. Resztę z tego czasu spędziłem w Niemczech. Studiowałem Germanistykę w Japonii i w Niemczech, a w Polsce zarządzanie. Obecnie jestem doktorantem z lingwistyki na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zakresem moich badań jest komunikacja międzykulturowa z naciskiem na relacje polsko-japońskie w środowisku biznesowym. Interesuję się również różnymi zagadnieniami lingwistycznymi oraz międzykulturowym transferem wiedzy.  Jestem autorem kilku publikacji naukowych. Od 2007 r. pracuję jako menedżer w jednej z japońskich korporacji międzynarodowych. Jednym z wielu zakresów moich obowiązków jest CSR/PR, w ramach którego rozwijam relacje między biznesem a szkolnictwem i instytucjami publicznymi. Jestem członkiem Kierunkowego Zespołu Zapewnienia Jakości Kształcenia ds. logistyki PWSZ w Wałbrzychu. Współpracuję również z instytucjami podległymi Urzędowi Miasta Wałbrzycha w zakresie rozwoju edukacji. Wcześniej pracowałem jako freelancer. Zajmowałem się m.in. tłumaczeniem pisemnym i ustnym w zakresie języka japońskiego, polskiego, niemieckiego i angielskiego, pisaniem japońskojęzycznych artykułów o polskiej polityce i gospodarce do japońskich biznesowych podmiotów, organizowałem pracę ekipy japońskiej państwowej telewizji na terenie Polski i Niemiec, byłem lektorem języka japońskiego na UMSC w Lublinie. Aktualnie wykładam na Executive MBA komunikację międzykulturową oraz na MBA Lean Management - komunikację w kulturze Lean Management. Należę do Society for Intercultural Education, Training and Research Polska oraz SIETAR Japan, w ramach którego prowadzę warsztaty Kaizen i Lean Management. Zajmuję się też doradztwem i szkoleniami w zakresie japońskiej kultury biznesowej. Jestem ponadto współtwórcą aplikacji VR-owej z tej dziedziny, która jest w trakcie produkcji.  Byłem trenerem i wykładowcą wielu warsztatów, forów, konferencji naukowych i biznesowych m.in. Lean Corner, LMCG, Quality Forum, Konfederacja Lewiatan, Dolnośląscy Pracodawcy i na wielu wyższych uczelniach w Polsce.
Konrad Pluciński

Konrad Pluciński

Trener biznesu, Trener Kaizen, Kaizen Coach, Praktyk Kaizen, psycholog i ekonomista

Ukończyłem studia psychologiczne w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego oraz Akademię Kaizen na Wydziale Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, jestem absolwentem Szkoły Trenerów Biznesu, zorganizowanej pod patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego przez firmę TROP oraz certyfikowanym coachem International Coaching Community. Od 1998 roku projektuję i prowadzę szkolenia z zakresu zarówno umiejętności miękkich jak również związanych z zarządzaniem. Zajmuję się także działaniami związanymi z rozwojem osobistym (zarówno w formie grupowej jak i indywidualnej). Konstruuję zajęcia zgodnie ze specyfiką nauczania przez doświadczenie (cykl Kolba). Oprócz szkoleń realizuję projekty rekrutacyjne oraz wspomagające rozwój personelu (wartościowanie stanowisk pracy, badanie satysfakcji w organizacjach, projektowanie ścieżek kariery i sukcesji). Realizacja tak różnorodnych zadań pozwala na zrozumienie funkcjonowania organizacji na wielu płaszczyznach i efektywne wspieranie jej rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywałem w różnych dziedzinach biznesu: wojskowości, przemyśle wydobywczym, metalowym, instytucjach finansowych oraz podczas akceleracji startupów. Specjalizuję się m.in. w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich, inkulturacji i zarządzania międzykulturowego, kształtowania postaw przywódczych i zarządzania organizacją w oparciu o Lean Management zarówno na poziomie podstawowym jak i zaawansowanym (Hoshin Kanri, Total Service Management, Mapowanie i standaryzacja procesów, Visual Management, Total Quality Management, Total Productive Maintenance, TWI, Problem solving) a także projektowania rozwoju organizacji (modele biznesowe, projektowanie nowych usług/produktów w oparciu o metodykę Design Thinking).
Monika Ziomek

Monika Ziomek

Trenerka biznesu, Trenerka Kaizen, Kaizen Coach, Praktyk Kaizen, specjalistka ds. wdrożeń

Jestem doświadczonym trenerem, menedżerem, certyfikowanym Kaizen Coachem. Specjalizuję się w treningach, budowaniu programów szkoleniowo-rozwojowych, wsparciu menadżerów w budowaniu kultury organizacyjnej. Jestem ekspertem w dziedzinie ciągłej poprawy i implementacji narzędzi Kaizen oraz specjalistą w prowadzeniu szkoleń menadżerskich, prowadzeniu coachingu grupowego oraz przeprowadzaniu pracowników przez zmiany. Ukończyłam Akademię Kaizen na Wydziale Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej oraz Komunikację i badanie rynku na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiadam Certyfikaty Kaizen College, K.I., Praktyk Kaizen, Trener Kaizen, certyfikat ukończenia Zaawansowanej Szkoły Trenerów Biznesu "Moderator" oraz certyfikat Coaching Menadżerski Sopockiej Grupy Szkoleniowo-Doradczej. Aktualnie pracuję też jako Trener w Jeronimo Martins Polska, oraz jako Kierownik Regionu w Jeronimo Martins Dystrybucja. Mam bogate doświadczenie praktyczne we wdrażaniu procesów usprawnień i zmian wielu firmach i projektach. Specjalizuję się w tematyce zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania zmianą, rozwiązywania problemów i usprawniania procesów w oparciu o Kaizen: TPM, TQM, TFM, TSM, Ciągłego Doskonalenia, Planowania oraz w coachingu menadżerskim i grupowym. W dorobku posiadam zrealizowane projekty, prace, artykuły, książki, publikacje w prasie branżowej Kaizen.